خودسانسوری در یك صبح جمعه دل انگیز!

صبح جمعه است. داشتم کابوس میدیدم که از خواب پریدم، درست ساعت 8:25 .

خواب دیدم كه (…) .

پا شدم تو اتاق یه خرده راه رفتم، دوباره برگشتم تو تخت و گریه کردم. اولش یواش و بعدش بلند بلند. این راه رفتن تو اتاق یادگاری نادر و خوابگاهه. وسطای همزمان فکر و هق‌هق کردنم یاد بابام هم افتادم. بابام همیشه وقتی فکرش مشغوله خواب میبینه و تو خواب هی سر صدا میکنه. معمولا خواب میبینه که داره دزد میگیره. شاید به خاطر بی در و پیکر بودن خونه‌مونه، شایدم این دزد گرفتن نماد مشکلاتشه و برای محافظت از خودش و ما دزد میگیره؟! تو خواب داد میزنه: در رفت، بگیریدش (یا همچین چیزایی). این چند وقت درگیر خرید سهم مغازه از شریکش شده و با هفتاد سال سن باید پول خیلی زیادی جور کنه. تازه خرج من هم هست. برای همین هم مثل اینکه دوباره شبا داره دزد میگیره. معمولا صبح که پامیشه اینجوری بهش میگم که: حاجی دیشب بازم داشتی دزد میگرفتی؟ اونم لبخندی میزنه و کله‌اش رو تکون میده. سرشو پایین میگیره که چشماشو نبینیم.

کلا خانوادگی بی‌احساس به نظر میایم، فقط از چشمامون هست که میشه یه چیزهایی فهمید. خب من هم از پدر جان همچین چیزایی رو ارث بردم. البته توی خواب دزد نمیگیرم، ولی حرف میزنم. وقتی فکرم خیلی مشغوله اینجوری میشم. فکر میکنم از جمله چیزهایی هست که آدم های تودار و کم حرف بهش مبتلا میشن تا اینجوری یه خرده خودشون رو تخلیه کنند و مغزشون یه کم استراحت کنه.

صبح که وسط کابوس از خواب پریدم، هی به این فکر میکردم که کاش دیگه نبودم؛

یا حداقل خبرنگار واحد مرکزی خبر در نیوزلند بودم!

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای خودسانسوری در یك صبح جمعه دل انگیز!

  1. ناشناس :گفت

    ماهم خانواده بی احساسی هستیم فکر کنم اینجور خانواده ها بیشتر به این بیماری دچار میشن یا حداقل ما ازون خانواده ها هستیم که هممون اینجور هستیم

  2. نمیدونم متاهل هستی یا نه ولی این بیماری اون موقع خیلی برات گرون تموم مشیه:دی

پاسخی بگذارید

