چند توصیه

توصیه من را خوب اروپا گوش کند: ایران را تحریم کردید، شما دچار بحران شدید
با سلام من یک ایرانی هستم و چند ماه پیش به سران اروپا دادم (کپی‌کننده: منظور پیام بوده است) ولی کو حرف شنوا (کپی‌کننده ایضا: منظور گوش‌ شنوا بوده است).
با هم می‌گوئیم ایران احتیاجی به شما اروپائی‌ها ندارند و این شما بدبختها هستید که به ایران احتیاج دارید. شماها گول آمریکا و اسرائیل را خوردید. آنها کشورهای سرمایه‌داری هستند، ولی شماها چه دارید؟ اگر همین ایرانی در اروپا نباشند، شماها از گرسنگی و بدبختی می‌میرید. حالا هم هنوز دیر نشده است، پس استغفار کنید و دست از این بازی کثیف بردارید. و یک چیز دیگر برایتان گوشزد کنم. شماها گول رسانه‌های غربی را خوردید و باز هم آدم نشدید و این رئیس‌جمهور فرانسه و آلمان که از آدمیت به دور هستند، اصلا به فکر کشورشان نیستند و فقط دور ورشان را نگاه می‌کنند.
واسلام علیکم و برکاتو – حمید رضا احمدآبادی – ۴/۷/۸۹

بدخواه آیت‌الله خامنه‌ای را لعن می‌کنم و نفرین می‌کنم
من بدخواه آیت‌الله امام خامنه‌ای را لعن می‌کنم و بدخواهی قبل از معارضه است. باید این سید آیت‌الله امام خامنه‌ای را دعا کنیم که ما هر وقت مشکلی داریم برای این سید دعا می کنم و این سید مثل برق دارد بالا می‌رود و باز فریب به این مضامین. و ما که سه چیز را هرگز نباید رها کنیم: نظام اسلامی، مقام رهبری و وحدت کلمه.

چند توصیه به رسانه‌های بی بی سی و صدای آمریکا و رسانه‌های دیگر بیگانه
با سلام من حمیدرضا احمدآبادی دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی ایران چند توصیه و نصیحت برای شما رسانه‌های بیگانه دارم، امیدوارم که خوب گوش فرا دهید.
اول: شما نمی‌توانید ملت ایران را از خط‌شان جدا کنید. خط آنها پیروی از اصل ولایت فقیه که رهبری آن را امام خامنه‌ای به عهده دارد، جدا کنید. و آنقدر برای ما دایه بهتر از مادر نشوید، چون ملت ایران را نشناخته‌اید. این ملت همان ملتی هستند که در دفاع از انقلاب و کشور همت کردند.
دوم: حرف ما و من این است که شماها از این ملت چه می‌خواهید؟ مگر همین شماها نبودید که ما را زیر سلطه بیگانگان قرار دادید و نفت ما را به غارت بردید؟ درست است که گرانی می‌باشد و ما را تحریم کرده‌اند، ولی چیزی نیست که ما آن را تولید نکرده باشیم. ملت ما گرسنگی را تحمل می کنند، ولی بی‌حیائی شما رسانه‌های بیگانه را تحمل نمی‌کنند. شماها در طول این ۳۲ سال چه غلطی کرده‌اید که حالا می‌خواهید بکنید؟ این را بدانید ملت ما بیدار است و شماها خواب هستید که می‌خواهید وحدت کلمه را را از ملت جدا کنید. این را بدانید که ولایت فقیه از خداوند برای این ملت مسلمان ایران و دنیا آمده است و باید آن را اطاعت کنیم و شماها نیز هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.
سوم: ما رئیس‌جمهوری داریم که در دنیا تک است و ملت ایران از ایشان حمایت می‌کنند و اگر در سازمان ملل چند کشور در حال سخنرانی رئیس‌جمهوری آنجا را ترک کردند، حتما و یقینا این بود که از ترس اینکه نمی‌توانستند حرف‌های رئیس‌جمهور محبوب ایران را گوش کنند و همینکه در رسانه‌ها پخش شد و ملت ایران و دنیا گوش فرا دادند بس است. یا علی.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاتو – حمید رضا احمدآبادی

توصیه من به دانشجویان و دانش‌آموزان: گول سران فتنه و آمریکا را نخورند
با سلام و دورود بر منجی و نائب امام زمان و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای
من حمیدرضا احمدآبادی مسئول سازندگی بسیج ۲۴۱کربلا را از طرف بسیجیان و دولت‌مردان جمهوری اسلامی را در بازگشائی دانشگاه‌ها و مدارس را به دانشجویان و دانش‌آموزان ایران در داخل و خارج کشور ایران تبریک عرض می‌نمائیم.
من به شما دانشجویان و دانش‌آموزان کشور اسلامی ایران توصیه می‌کنم دانشگاه‌ها و مدارس را سیاسی نکنید و به دنبال تحصیل باشید وسیاست را به دولت‌مردمان ایران و سیاست‌مداران کشور جمهوری اسلامی بسپارید و نگذارید دشمنان ما در روحیه شما رخنه کنند. چرا که اگر این طور شود باز دچار هرج ومرج در کشور می‌شویم. دشمنان ایران از شما می‌خواهند که وحدت کلمه  نداشته باشد. لذا عزیزان من خوب فکر کنید که ما در سال ۸۸ و ۸۹ در فتنه اخیر خیلی ضررها دادیم و جبران آن مشکل است، لذا اول شما را به تقوی الهی دعوت می‌کنم و سپس به وحدت کلمه دعوت می‌کنم.
السلام علیکم ورحمته الله وبرکاتو – حمید رضا احمدآبادی – برادر کوچک شما

پیام به عکاسان و خبرنگاران و مقاله‌نویسان ایرانی در ایران
با سلام. من با شما عزیزان سخن دارم. نگذارید شیطان در شما نفوذ کند و شما را به بی‌راه بکشاند و به پرتگاه سقوط کنید. شماها امین مردم ایران هستید و از تقوی الهی هرگز جدا نشوید. این شیاطین (آمریکا واسرائیل و انگلیس خبیص بی بی سی و رسانه داور و صدای آمریکا) شماها را گول نزند. چرا که خوب بنگیرد، اگر به ملت و کشور خیانت کنید و جاسوسی ایران را انجام دهید با آن کسی که زنا کرده هیچ فرقی ندارد و مرتد حساب می‌شود و از نظر مردم منافق حساب می‌شود.
امیدوارم که از وبلاگ من خوشتان آمده باشد. منتظر نظرتان هستم.

پیام من به رئیس جمهور ایالات متحد آمریکا و دولتمردان آنها در آمریکا درباره حکومت‌داری در آمریکا
با سلام جناب آقای رئیس‌جمهور آمریکا اوباما و وزیر محترم آمریکا خانم کلینتون
حکومت‌داری درآمریکا بر اساس نظام سرمایه‌داری استوار است، اما در ایران مسئولان ایرانی حکومت‌داری را وسیله‌ای برای خدمت به مردم می‌دانند. در مقابل چشم ماموران آمریکائی یک تروریست سر ۲۰ نفر را از تن جدا می‌کند، اما وجدان خانم کلینتون به درد نمی‌آید. مخالفت آمریکا با آزادی و دمکراسی باعث نفرت جهانی از آمریکا شده است. واشیگتن در نهایت مجبور به کنار آمدن با این واقعیت است که تحریم‌ها، دیدگاه ایران را درباره برنامه هسته‌ای اش تغیر نخواهد کرد. و من عقیده ندارم حمله اسرائیل یا آمریکا و به طورکلی حمله نظامی یک گزینه ایده آل برای حل مسئله هسته‌ای ایران باشد. چون آمریکا و اسرائیل توان حمله به ایران ندارد. ایران، عراق و افغانستان و عربستان و کویت نیست. من می‌دانم که تمام این جنجال‌ها این است که می‌خواهند سناریو جنگ را برای ملت ایران دیکته کنند، ولی کور خوانده‌اند. امیدوارم این پیام مرا بخوانید، چون که می‌دانم رسانه‌های جاسوسی  بی‌بی‌سی، تمام وبلاگ‌های ما را می‌خواند و به گوش آمریکا و اسرائیل می‌رساند.
پ.ن.1: متون بالا عینا نقل شده است، در عجبم از طرز فکر و اعتقادات این دوستان! شرکت در جنگ سایبری پیشکش…
پ.ن.2: چند وقتی بود که با نگرانی بسیار دنبال یک جانشین خوب برای آقا می‌گشتم، خدا را شاکرم که پیدایش کردم. برای بیشتر لذت بردن از این طنزهای آماده به اینجا مراجعه کنید.
پ.ن.3: فکر می‌کنم با این پست درباره تمامی مسائل اخیر نوشتم!!!!
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای چند توصیه

  1. با سلام
    ما را ياد جوكي انداختي كه يكي از مسئولين نظام گفته بود :»آمريكا گندم نداد كه نداد ، نان خالي مي خوريم» !

  2. فکر کنم این طرف در اثر مخارج دانشگاه ازاد دچار تنش روحی روانی و اختلال مغزی شده….

  3. وقتی پیام به عکاسان و … را خواندم نتیجه گیری شما را کردم چون نطقشان هم شبیه هست
    کشته ی مرده ی نامه ی ایشان به اوباما هستم و اینکه فرمودند سرویس های جاسوسی وبلاگ ها را می خوانند و نطق ایشان را به رییس جمهور انتقال می دهند!
    سوژه هایت خوب است!

  4. شاهين :گفت

    سلام
    به نظرم مطالب اين وبلاگ يه چيز تو مايه هاي طنز معكوس است اگر توجه كرده باشيد در قسمت درباره وبلاگ (بالاي صفحه سمت چپ) اين جمله جهت معرفي وبلاگ آمده:
    این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و برای مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهور ی اسلامی ایران و روشنگری در مورد بسیجی دهن گشاد که عاشق ولایت و مقام معظم رهبری می باشد ایجاد شده است
    شاد باشيد

  5. م :گفت

    فکر میکنم کسی که این نوشته ها رو مینویسه قصد طنز داشته باشه.خواهشا اگه پاسخی برام دارین بنویسین.

بیان دیدگاه